niedziela, 3 lutego 2013

Imaginy z gifami

(nie które nie są moje)
1.Lou:Umiem stać na rękach!
T:Nie wierze.Udowodnij!
2.Louis postanowił nie jeść marchewek.
Li:Ja jej może lepiej wezmę,bo bd później płakał.
3.N:Liam co ty tak sztywno siedzisz?
Nie mów ,ze założyłeś te stringi od fanki...
L:*FUCK*
4.Li:Zayn jesteś nałogowym palaczem.
Z:Mogę przestać kiedy chce!
Tydzień później
5.
Lou:Harry daje mi znaki!
6.
Ktoś:Jesteś brzydka  i głupia.
T:Chłopaki!
7.Wracasz od fryzjera.
Chłopaki:
8.*przed wywiadem*
Chłopcy:ale fajna.
*w trakcie wywiadu*
Reporter:Chyba spodobała wam się nasza reporterka.
H:Nie!....
9.Niall i Zayn zobaczyli właściciela pubu w którym zrobili niezłą zadymę.
N&Z:Harry pomóż...!
10.
Niall dostał dwie propozycje zagrania w reklamach,
Pierwsza:

druga:
11.Niall wybił piłką sąsiadowi okno.
Sąsiad spytał się go kto to zrobił.
N:Nie mam pojęcia...
12.Louis zauważył paczkę chipsów i liczył ,ze sam ją zje.
Ale Niall też był spostrzegawczy.
13.Tak w naszym przypadku bd na filmie o One Direction w 3D
Harry:
My:
14.
H:Żółwik.
T:*żółwik*

8 komentarzy:

  1. Ten blog jest genialny!! ♥
    http://heartattack.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę genialny? Dziękuję bardzo,ciesze się,ze ktoś czyta te moje bzdety :D

      Usuń
    2. jakie bzdety! twój blog jest zajebisty :* Ty naprawdę masz na imię zuzia? imenniczko ty moja ;D XD

      Usuń
    3. No Zuzia :D siema imienniczko :D i dzieki :*

      Usuń
  2. Zuza uwielbiam twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta zuza, moja ty mordo <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ubóstwiam cię Zuzanno ;) - świstak :)

    OdpowiedzUsuń