niedziela, 4 listopada 2012

Imaginy z gifami i krótkie imaginy

T:Harry kochasz mnie?
H:
T:To dobrze.


Li:Masz coś we włosach Harry.
H:Sam sobie poprawię.




T:Hej jak masz na imię?
Z:Zayn.
T:A ja (T.I) a powiesz mi swoje nazwisko.
Z:

H:Robię zdjęcie.
T:Smile :D
T:Teraz ja robię tobie.
H:



T:Harry!Wstawaj!!!!Do cholery!!!!
H:Jeszcze pięć minut
T:Naleśniki!!!!!
H:Co?
T:Słyszałeś :)

T:Zayn,Niall obiad!
Z&N:


T:Liam nie wygrasz xfactora!
L:
T;Żartuję wygrasz!
L:Okey :)


T:Hej Liam .
L:


T:Louis,rusz to dupsko i wyjdź gdzieś.!
Lo:
T:Nie zrozum mnie źle ,ale jak się nie ruszysz to śpisz u Nialla.
L:
T:No dobrze,ale pomóż mi odkurzyć.
Lo:


Jest zima ,idziesz z Niallem ulicą,trzymając się za ręce.
N:Muszę ci coś powiedzieć.
Zatrzymał się i uklęknął.
N:(T.I i N.)uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz pani Horan?
T:Tak!!!!!!
Rzuciłaś się mu na szyję i po chwili byliście już złączeni w pocałunku.

T:Liam zabierz tego żółwia!
Li:Czemu?
T:Bo on mnie rozbiera wzrokiem!
Li:Już go nie ma!

H:Mam dla ciebie niespodziankę .
T:Jaką???
Nagle wniósł do domu 2 metrowego misia.
H:Tada!!!!
T:Dziękuję kocham cię!

Grasz z chłopakami w butelkę.
Ty teraz kręciłaś i wypadło na Harrego.
T:A więc.....co ci się we mnie podoba?
Ch:Nie!.
T:Czemu?
Li:Bo ostatnio odpowiadał na to pytanie 2 godziny!
H:Teraz to skrócę,podoba mi się w tobie:włosy,charakter,oczy,usta....
1 godzinę później...
H:....charakter,styl i to,że mnie kochasz,skończyłem!
Ale wy już wszyscy zdążyliście zasnąć.

Lo:(T.I) podasz mi marchewkę?
T:A magiczne słowo?
L:Proszę.......:)
T:To miało być słońce,więc nie dam!


6 komentarzy:

  1. Super-man hahahha uwielbiam go za to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.Czytam twojego bloga od początku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! :D
    Zapraszam na mojego bloga, historie o One Direction :)
    http://onelive-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :D
    Zapraszam na mojego bloga http://heartattack.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka. Zapraszam na mojego bloga z opowiadaiem o 1D : bigosandmyfiveheroes.blogspot.com ... Skomentuj ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAHAAA, uwielbiam to!!!

    OdpowiedzUsuń