środa, 12 grudnia 2012

ImAginY z GiFamI :*

1.Ktoś obraża 1D,a ty chcesz się zemścić.
T:

2.Razem z Harrym świętujecie urodziny waszej córki .

3.Pierwszy pocałunek twój i Zayna.
4.Pierwszy pocałunek twój i Louisa.
5.
T:Kto dobiegnie pierwszy będzie mógł ze mną spać!
1D:
6.
Li:Louis patrz (T.I) zwiało sukienkę!
Lu:
7.Dzisiaj są twoje urodziny.
TM:mamy dla ciebie niespodziankę.
T:Jaką?
8.N:Wygraliśmy konkurs na najsexowniejszych chłopaków.
1D:
9.
H:(T.I) jest za kanapą!
10.
Z:Idę do (T.I)!
P:O nie!
11.Harry strzela na cb focha.:P
12.Wyjechhałaś,a Harry pisze do cb list.
13.Harry przygotowuje się do spotkania z tb.
14.Niall bawi się w kamerzystę.
T:Niall co robisz?
N:Nagrywam film dla naszych dzieci.
15.
Li:(T.I) jest głupia.
Lu:
16.
H:Zatańczysz?
T.Jasne.

H:
17.T:Harry!
H:Jestem!
18.
H:(T.I)....
T:Nie....nie będziemy się ruchać.....XD
H:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
To na razie tyle.
Nie zbyt mi się podobają,ale musiałam coś dodać,bo nic dawno nie dodawałam.
Teraz jestem chora i siedzę w domu to postaram się coś częściej dodawać :)

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ostatnie mnie rozwalilo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham zayn"a bo jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole...ostatnie mnie rozwaliło <3
    Ja bym się zgodziła :3 ^_^

    OdpowiedzUsuń