poniedziałek, 29 października 2012

psychofanka.....

Dzisiaj dowiedziałam się o imaginie pewniej psychofanki.
Zapisała imagina o Zaynie,Lux i Harrym.
On jest straszny.
Wkleję wam tłumaczenie.

Tłumaczenie nie jest moje!!!
Gdzie on jest? - pomyślał Zayn. Strasznie chciał, żeby Harry wrócił już do domu. Zanim Harry wyszedł pozałatwiac kilka spraw, obiecał Zaynowi, ze jak wróci to się zabawią. Zayn spojrzał na zegarek. Już minęły 2 godziny. Koniec! Nie mogę tyle czekać! - był tak napalony, że ledwo mógł normalnie myśleć. Na łóżku leżała obok niego jego córka Lux. No więc w takim razie będę musiał to zrobić... - rozebrał się i spojrzał na Lux. Szybko ściągnął z niej ciuchy i pieluszkę. Lux się na niego popatrzyła zdezorientowana, a on zaczął mieć mieszane uczucia co do tego. Wtedy zauważył jej delikatną skórę, małe rączki i pucołowate fałdki. Zayn poczuł, że mu staną i zdecydował, że musi to zrobić. Próbował włożyć swojego penisa do jej waginy, ale nie pasował. Jego córka zaczęła płakać... Głośniej! - wyszeptał. Przewrócił ją i włożył swojego penisa do jej małej pupy. Usłyszał, że drzwi się zamknęły, a po schodach ktoś idzie. Wyciągnął z niej swojego penisa i szybko spróbował się ubrać, ale było za późno.. CO TY WYPRAWIASZ?! - wykrzyknął Harry. Wszędzie była krew. No bo widzisz... - powiedział Zayn. DLACZEGO NIE POCZEKAŁEŚ NA MNIE?! - powiedział Harry. Zayn podbiegł do niego i ściągną z niego koszulkę, zssąc jego sutki, każdy po kolei. Następnie ściągnął spodnie i po chwili byli już w łóżku. Prawie o Tobie zapomniałem - powiedział Zayn patrząc się na Lux. Harry przejął rolę Zayn i włożył swojego penisa do jej pupy. Oboje zaczęli krzyczeć co tylko nakręciło Zayna jeszcze bardziej. Zayn włożył swojego penisa do jej otwartej buzi. Ssij to bardziej kochanie! - powiedział Zayn dysząc. Poczuł, że zaraz będzie szczytował i po chwili spuścił się jej do buzi. Powinienneś jej dać trochę powietrza - zasugerował Harry. Zayn się zgodził i po chwili znalazł się na Harrym. Kiedy już w siebie weszli Zayn złapał Herrego za włosy i przysunął go bliżej siebie. Po kilku minutach usłyszeli głośne uderzenie. Oboje odwrócili się na łóżku i zobaczyli swoją córkę na podłodze. Sperma Zayna wypełniała jej buzię, a dookoła niej było mnóstwo krwi. Wydaje mi się... wydaje mi się, że ona jest martwa - powiedział zdławionym głosem Harry. Co?! Jak?! - wykrzyknął Zayn. - Co powinniśmy zrobić z ciałem?! Nasza córka nie żyje, a Ty myślisz co zrobić z ciałem?! - Harry wybuchnął płaczem. Wtedy to do Zayna dotarło. O mój Boże! - usiadł i objął ramionami Harrego. Nagle, Lux wybuchła na ich oczach. Co do cholery?! - powiedział Harry. To były jej jajniki. - wyszeptał Zayn.

To jest okropne!
Ona powinna iść się leczyć,współczuje,Harremu,Zaynowi i rodzinie Lux.
Jeżeli mała to kiedyś przeczyta to może jej się to odbić mocno na psychice.


33 komentarze:

  1. JAPIE***LE ONA JEST POJEB**A!!!!!!!!!!!! K**WA JAK Z KOLEŻANKĄ TO PRZECZYTAŁYŚMY TO NORMALNIE ZACZĘŁYŚMY SIE DRZEĆ ŻE TA PSYCHOLKA MOŻE CHCIEĆ DO TEGO DOPROWADZIĆ! MOJA KOLEŻANKA: KÓR*A POJE*ANY BABSZTYL MA POPIER**LONE MYŚLI!!!! KÓR*A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tego komentarza nie napisało jakieś 10 (no może więcej) dziecko? I jeszcze (za przeproszeniem) 'kórwa' napisać... Naprawdę, nie umiesz pisać to nie pisz. A co do imagina: naprawdę chory i mam wątpliwości co to psychiki autorki (nie mówię tu o 'administratorach' tego bloga!). :<

      Usuń
    2. Wstydzę się ,że wstawiłam tego imagina...nwm co mnei podkusilo...:( + widzialam ,że wstawiliscie tego imagina na strone BEKA Z FANEK ONE DIRECTION ...
      Ale jak cos nie mam nic przeciwko..ale takie rzeczy umieją pisać TYLKO PSYCHOFANKI!

      Usuń
  2. Omg <333 jakie to słodkie <333333 WIĘCEJ TAKICH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze co słodkie ty jesteś chora to było małe dzieco itp

      Usuń
    2. Kurwa to jest twoim zdaniem słodkie ???? Następna ....

      Usuń
    3. Co to jest słodkie

      Usuń
    4. poje**** jesteś słodkie ????? powodzenia jak będziesz miała swoje dzieci a twój facet będzie je tak pierdo****

      Usuń
  3. Co ja tutaj robie !?!? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole jak tak można no kurwa.. jebać dziecko lolz. Pewnie pisała to jakaś hot 10 powodzenia. -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojebane. Jeszcze tak chorego czegos nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A niech się pierdoli, nawet czytać tego nie będę XXD

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd to pochodzi ? . chore.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierdolę. To mi się po nocach będzie śniło.
    To jest okropne. Jak zrytą banię trzeba mieć żeby coś takiego napisać??! Szczerze? Zrobiło mi się niedobrze po przeczytaniu tego. I właśnie przez takie osoby wszyscy hejtują Directioners

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra, jestem osobniekiem nielubiącym 1D, ale ją to już na psyche jebło(stwórczynię imadzina) DO PAKI Z NIĄ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kogoś nieźle pogięło. Jak można takie coś pisać? To jest pojebane. Jeśli ktoś się dowie kto to jest to niech ją zamknie w klinice dla obłąkanych. To chore.

    OdpowiedzUsuń
  11. KURWA.. O.O DEBILIZM SIĘ SZERZY. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok co to kurwa jest ja jebie zniszczyło mi psychike

    OdpowiedzUsuń
  13. psychiczna jakaś .. :|
    co to ma być?! jak to czytałam to wymiotować mi się chciało.. fuu.. nie dosyć że ochydne to wszystko to psychiczne! ta " fanka " powinna jak najszybciej sie leczyć boże gdybym ja znalazła to nw co by sie z nia działo ale napewno nic dobrego.. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ta dziewczyna jest jakaś chora umysłowo chyba !!!!Ja p****** jak można takie coś pisać .Współczuje Harr'emu Zayn'owi i całej rodzinie Lux .Jak ona to przeczyta to... nie umiem sobie nawet tego wyobrazić jakby to przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  15. TA DZIEWCZYNA POWINNA IŚĆ DO PSYCHIATRYKA ! JA JUŻ SIĘ BOJĘ CO ONA BĘDZIE SWOIM DZIECIOM ROBIĆ! JAKAŚ POPIERDOLONA SZMATA. BA ! POPIERDOLONA TO ZA MAŁO POWIEDZIANE NA NIĄ SŁÓW W SŁOWNIKU I NIGDZIE INDZIEJ NIE MA KURWA! NA SERIO POWINNA IŚĆ NA JAKIŚ ODWYK CZY COŚ! WSPÓŁCZUJĘ JEJ RODZICOM!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurwa jej mać !!!!!!!!!!!!! co za suka to napisała ? he?? jak 1D kocham to coś co to napisało zginie!!!!!!!!!!! co ona ma z głową? jeny żal mi kolesia który z niął będzie chodził a jeszcze bardziej jest mi zal jej dzieci!!!!!!!!! Kurwa jebana no sukaaaa.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kto to napisał jest naprawdę poj***ny to jest psychiczne niech idzie do psychiatry i się leczy k**wa jak można takie rzeczy pisać niech ta osoba co to napisała zginie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. co za szmata to napisała chłopcy nigdy by tak nie postąpili....

    OdpowiedzUsuń