poniedziałek, 3 grudnia 2012

Imaginy z gifami

Niall:Jestem!
T:
T:Hej!
1D:

TM:(T.I) jedziemy na koncert One Direction!
T:
TM:Aha.Chyba się cieszysz :)

T:Harry ,proszę przytul mnie .
H:Dla ciebie wszystko.

H;Czemu (T.I) jeszcze nie ma?
Z:Na pewno zaraz będzie.
T:Jestem!
H:

T:Harry,odchodzę!
H:
T;Pryma Aprilis!Dzisiaj pierwszy kwietnia!
H:

T:Zayn!Zużyłeś mój szampon?!
Z:
T:Harry,poznałam bardzo fajnego chłopaka(Hazza jest twoim przyjacielem)
H:
T:Oj Harry co ci jest?
H:
T:Nie płacz!O Michał przyszedł!
H:

T:You are beautiful.
H:

T:Chłopaki Louis pozwolił mi się wprowadzić!
1D:

T:No dobra chłopaki tańczcie!
1D:

Z:Ciekawe jak Harry by wyglądał jako kobieta......

Lu:Eleanor miała wypadek!
T&H:Błagam niech umrze,błagam niech umrze!

T:Chłopak z gitarą,byłby moją parą!
N:
:Nie!Nie!Nie!Nie tak to się robi!
H:



T:Co wy robicie?!

Lu:A w moich czasach nie było Lorda Voldemorta.
Li:Ładne wąsy.
Lu:Wiem,zacne.

Lu:Danielle jest taka......
Li:



5 komentarzy:

  1. Super super !
    This is crazy♥
    Rozwaliła mnie ta parodia Call me maybe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://we-love-imagines.blogspot.com/ Zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tylko napisać ,ze tam gdzie było ,ze El miała wypadek to tak dla żartów.Bardzo lubie El,a to zrobiłam tylko dla żartów

    OdpowiedzUsuń