czwartek, 21 marca 2013

rozdział 24

Nie wiem ile jeszcze wytrzymam z tymi debilami!
Czy wiecie jak to jest kiedy o 3 w nocy 5 nastolatków,prawie dorosłych biega po całym domu i udaje supermenów ?
Ale fajnie jest znać  chłopaków którzy mają tak samo zrypaną banię jak ja :P
A może nawet bardziej....
**
Wybraliście się na plaże,jak to zawsze chłopaki wskoczyli od razu do wody,nawet Zayn,a ja Loren i Dan położyłyśmy się na piasku i plotkowałyśmy.
Ale po 5 minutach spokoju zjawili się chłopcy i wrzucili was do wody...zaczęła się prawdziwa wojna.Było was słychać na całej plaży ,ciągłe śmiechy ,woda nie raz została "użyta "w tej bitwie. :)
Wieczorem rozpaliliście ognisko ,piekliście kiełbaski i pianki ,śpiewaliście i opowiadaliście sb śmieszne historie.
T:Przejdę się-założyłaś sweter na kostium kąpielowy i poszłaś przed sb.
Wieczorem piasek jest taki chłodny więc przyjemnie ci się szło na bosaka.
Zrobiłaś kilka zdjęć.



Pierwsze zdjęcie ustawiłaś sb jako nową tapetę.
Ktoś zaszedł cię od tyłu i zasłonił ci ręką usta.
Wyrywałaś się,ale to nic nie dało.
Zaczął cię gdzieś zaciągać.
Było ciemno ,ale wydawało ci się ,że idziecie w stronę parkingu.
Ta tajemnicza osoba otworzyła drzwi od samochodu i wsadziła cię do środka.
Sama weszła drugiej strony ,zapaliła światło i okazało się,że był to .....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejna część na tydzień,mam dużo nauki i innych zajęć a do tego brak weny egh.....
Wiem,że krótki,ale chciałam coś wstawić a nie miałam pomysłu na dłuższy.
Troszkę tajemnicze się zrobiło...huehuehuehue :D ;D

4 komentarze:

  1. Fajne piszesz te opowiadania. A to mój, zapraszam: http://weloveonedirectionmylive.blogspot.com/ <--- Dopiero zaczynam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz?! Przerywać w takim momencie?!
    Zaje***ty : D

    OdpowiedzUsuń
  3. zajesuperbisty!!!! pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ej dajesz nastepny!!! <3

    OdpowiedzUsuń