sobota, 6 października 2012

Ciekawostki o Hazzie

1.“Wiem, że to naprawdę dziwne, ale jestem zazdrosny, kiedy widzę moją byłą dziewczynę z chłopakiem”- Harry
2.“Koń mnie kiedyś kopnął. Nie było to lekkie uderzenie. Strasznie bolało. Nie sądzę, żeby zwierzęta specjalnie za mną przepadały”-Harry
3.“Gdy byłem dzieckiem uwielbiałem światła w windzie i nie przestawałem straszyć ludzi. Do czasu, kiedy sam w niej utknąłem na 3 godziny”-Harry
4.Gdy był młodszy był w Disneylandzie razem ze swoją siostrą Gemmą.
5.Umie mówić po francusku.
6.Jest jedyną osobą w rodzinie, która ma naturalnie kręcone włosy.
7.Kiedy był młodszy jego włosy były proste.
8.Uwielbia dziewczyny, które nie mieszkają blisko niego, bo za każdym razem kiedy sie zobaczą będzie idealnie.
9.Mógłby umówić się z fanką, bo lubi dziewczynę za to kim jest i jeśli jest fanką to jemu to nie przeszkadza.
10.Jest w Orange.
11.
Kiedyś fanka chciała zrobić sobie z nim zdjęcia, on powiedział, że ma mu wskoczyć na plecy, ona się nie zgodziła, bo stwierdziła, że jest za ciężka. Harry wziął ją na ręce i powiedział:"Widzisz, wcale nie jesteś ciężka, wskakuj" .
12.Jego rodzice rozwiedli się, kiedy miał 7 lat.
13.Cieszy się, że jego mama ponownie się z kimś związała.
14.Ma szczęśliwą parę zielonej bielizny
15.Dziadek kupił mu maszynkę do karaoke, więc Harry i jego kuzyn nagrywali wiele piosenek Elvisa
16.Jego pierwszy pies miał na imię Max.
17.Przy nagrywaniu solówki do WMYB przypadkiem opluł Madison.
18.Boi się kolejek górskich. Kiedyś chłopacy dla żartu kupili mu bilet, latał jak oszalały i nie mógł się uspokoić.
19.Jego najgorszą wadą jest chrapanie.
20.
21.Harry obecnie uczy się w Holmes Chapel Comprehensive School.
22.Nienawidzi majonezu.
23.Chce ogolić włosy na cele charytatywne
24.Jeśli śpi na wygodnym łóżku może spać przez kilka dni.
25.Kiedy zakłada spodnie, najpierw wkłada lewą nogę
26.Nie lubi porządku, zawsze ma bałagan.
27.Nie lubi za bardzo czytać
28.Kiedyś kiedy spał, chłopacy wyprostowali mu włosy, on obudził się z płaczem
29.Ułożenie włosów rano zajmuje mu kilka sekund
30.On gotuje dla chlopaków z zespołu
31.Raz na Halloween przebrał się na cheerleaderkę
32.Jego zdaniem najlepsze w byciu chłopakiem jest to, że czasem może zachowywać się jak idiota.
33.“Nie chcemy odbierać Justinowi Bieberowi fanów, ale jeśli chcesz być Belieberem i Directionerem to jest fajnie”- Harry
34.“Jestem młody i mogę gotować, ale to grozi spaleniem domu”- Harry
35.“Myślę, że jeśli fani nas wspierają to my także powinniśmy ich wspierać i okazać im pomoc”
36.“Szukam ładnej dziewczyny, która ma talent i poczucie humoru i wydaję mi się też, że musi być dziewczyną”- Harry
37.“Mam za co dziękować X Factorowi, ale nie wiem jak podziękować za najlepszych fanów”- Harry
38.“Kiedy miałem 9 lat miałem spotkanie i wtedy jakiś chłopak oblał moje spodnie, musiałem biec do łazienki je wysuszyć”-Harry
39. R:"Co myślisz o swoich fanach?" H:"Oni są najlepsi na świecie, kiedy ich spotykam zapominam jaki dzień i godzina"
40.R:"Co jest najlepszym instrumentem?" Liam:"Głosy" H:"Moje włosy"
41.Liam:"Harry nie potrafi wytrzymać kilku sekund bez Louisa" Harry:"To mój BFF" Niall:"Stary, to wygląda jak małżeństwo"
42.Kiedyś jego Bio na Twiterze brzmiało:"Jestem tu i teraz. Jakie są twoje pozostałe 2 życzenia?"
43.Mówi, że najbardziej romantyczną rzeczą jaką zrobił dla dziewczyny to napisanie dla niej piosenki.
44.Nie lubi kiedy fanki krzyczą i piszczą, kiedy on próbuje z nimi porozmawiać.
45.Uwielbia oglądać dziewczyny na ulicach.
46.Pracował kiedyś w piekarni.
47.Lubi nosić spodnie w niskim krokiem.
48.Jego pierwszym słowem było: "cat".
49. Uważa, że kobiety powinno się szanować i próbuje to robić, ale kiedy myśli, że źle potraktował kobietę czuje się naprawdę winny.
50.Bardzo przejmuje się zdaniem innych.
51.Powiedział, że jest okropny w ukrywaniu uczuć
52.Na podpisywaniu 5-letnia dziewczynka bardzo płakała, kiedy Harry ją zobaczył otarł jej łzy i ona miała siedzieć z nim do końca dnia.
53.Harry lubi mówić do swojej dziewczyny "kochanie" albo "słoneczko".
54.Najbardziej żenującą piosenką, jaką można znaleźć w jego iPodzie jest Saturday Nights.
55.Chciałby być Piotrusiem Panem, żeby wiecznie być młody.
56.Jest wielkim fanem Harry`ego Pottera i uważa, że Emma Watson jest ładna.
57.Harry potrafi grać na gitarze.
58.Harry i Liam chodzą razem na siłownię.
59.Harry chciałby nagrać duet z Adele.
60.Harry bardzo się stara, żeby woda sodowa nie uderzyła mu do głowy.
61.Harry będzie studiował prawo, socjologię, biznes i "coś jeszcze, ale nie wie co".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz