sobota, 6 października 2012

Ciekawostki o Niallu


1. Niall znalazł się na 1 miejscu "50 najgorętszych chłopaków roku 2011.
2. Jeżeli byłby wystarczająco bogaty kupiłby jedną ze swoich ulubionych restauracji "Nando's" i nazwał ją "Nialldo's".
3. Uwielbia być blondynem, ale boli go, że musi rozjaśniać końcówki włosów.
4. Niall chciałby być przez jeden dzień Cheryl Cole, żeby dowiedzieć się, jak to jest być gorącym
5. Jestem całkiem romantyczny, potrafię być dobrym chłopakiem. Nie pozwoliłbym jej wracać samej do domu i tego typu rzeczy - Niall.
6. Reporter: Jaka była najbezczelniejsza rzecz jaką powiedział Niall? Zayn: Raz powiedział: chodźmy walić się na scenie. Niall: Shhh..
7. Kiedyś nie zakładał nic innego niż dresy.
8. Niall nienawidzi herbaty
9. Modelki przerażają Niall'a bo są za perfekcyjne.
10. Najmłodsza dziewczyna z jaką Nialler mógłby się umówić miałaby 14 lat, chłopak nie chce, żeby jego dziewczyna była chuda.
11. Ma straszną klaustrofobię.
12. Jego mikrofon jest w kolorach irlandzkiej flagi.
13. Kiedy się nudzi lub denerwuje zaczyna tańczyć irlandzki taniec.
14. Coś co przynosi Niall'owi szczęście to naszyjnik w kształcie dwóch białych skarpetek.
15. Niall: Miałem koszmar. Liam : Co się stało? Niall: Miałem hamburgera. Liam : To nie jest koszmar. Niall: Harry mi go wziął.
16. "Wolałbym być dzieckiem i bawić się papierowym samolotem, niż być mężczyzną i bawić się sercem kobiety" - Niall

Nienawidzę, kiedy dziewczyny udają głupie, myśląc, że to jest słodkie. - Niall Horan.
Niall: Naprawdę czekam na ten moment kiedy w końcu ożenię się z Directionerką
Z pewnością chciałbym spotykać się z fanką, jeśli nie krzyczałaby mi w twarz przez cały wieczór

Ja jestem naprawdę nerwowy, kiedy gołębie latają przed występem. - Niall Horan.

Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi : Ja kocham Biebe'ra. ~ Zayn Malik.

Niall uważa, że najlepsze rzeczy w nim, to boski śmiech, hojność i szczerość

Kiedyś grupa fanek powiedziała Niallowi , że nie pasuje do One Direction. Niall płakał godzinami .. " ~Harry

Niall dużo pierdzi. Jeśli wzięto by go do Igrzysk Olimpijskich, to on miałby zapewniony złoty medal. ~ Harry Styles

Gdy czuję się zaniepokojony lub przerażony, Liam zawsze mnie pocieszy. ~ Niall Horan

Kto jest najbardziej leniwym? Niall: Zayn dużo śpi. Zayn: On dużo zjada. Louis: Nie odpowiedziałeś na pytanie

Katy Perry zatweetowała do mnie ostatniej nocy i napisała " Gratulacje, nie zawiodłeś mnie". Oszalałem. ~ Niall Horan.

*Niall zobaczył ze swojego pokoju w hotelu płaczącą dziewczynę. Zszedł do niej, przytulił ją i wyszeptał* : Nie płacz."

Wszyscy chcą przytulać Zayna. Nie mogę ich za to winić. Sam uwielbiam to robić. ~ Niall Horan.

Jeśli uderzysz pięścią Nialla, gdy on jest pijany on potraktuje to jako seksualne natarcie na niego. ~ Harry Styles.

Co robisz by zaimponować dziewczynie? Niall : Zawsze się śmieje i to jest zaraźliwe. Harry : Nie. Niall zawsze pierdzi .

"Raz byliśmy osiem godzin bez jedzenia, więc Louis wyjął zbożowego batonika i zamiast go zjeść, dał mi go.~Niall Horan"

Ciekawe czy tam jest moja przyszła żona. ~ Niall Horan. (przed koncertem patrząc w tłum fanek).

"Liam:Dlaczego kurczak nie przeszedł przez jezdnię? Niall : Ponieważ go zjadłem.-Niall Horan"

Gdy Niall miał 5 lat, wyskoczył z tortu urodzinowego wujka.

Niall mówi dobrze po hiszpańsku

Niall ma "Czarną Kartę" w Nandos dostępną tylko dla celebrytów, dzięki niej nie musi płacić za jedzenie.

Na bezludną wyspę Niall zabrałby swój telefon, krem na słońce i kamerę

Ulubiony instrument Nialla to gitara.

Niall uwielbia horrory i jeśli miałby dziewczynę chciałby ją przytulić gdyby się wystraszyła.

Niall i Harry pomagali w napisaniu GOTTA BE YOU

Niall jest głównym piosenkarzem w piosence ANOTHER WORLD.

Jeśli Niall mógłby być jakimś celebrytą chciałby być Michaelem Bublem, ponieważ "on jest legendą"

Niall ma wymyślonego przyjaciela, który nazywa się Michael.

Niall mówi przez sen

Niall zerwał z dziewczyną przed xFactorem, bo musiał skupić się na karierze, ale teraz tego żałuje, bo jak sam mówi "ona była niesamowita"

Niall woli dziewczyny z zielonymi oczyma

Niall zatweetował kiedyś, że 1D kochają Polskę

Kiedy Louis się nudzi, drażni Nialla

Kiedy fani pytają Nialla czy ożeni się z nimi, on zawsze odpowiada TAK !

Niall był łazience, a Louis powiedział mu że potrzebuje czegoś z łazienki, więc Niall otworzył mu drzwi, a Louis czekał tam z ekipą filmową, podczas gdy Niall był zupełnie nagi

Kiedy Niall bardzo tęskni za domem, chłopcy zaczynają mówić do niego z irlandzkim akcentem.



Reporter: Kiedy ostatnio skłamałeś?

Niall: Oh... Aa... Ymm... Nie wiem. Chłopcy, kiedy ostatnio skłamałem?
Liam: Kiedy ostatnio skłamałeś?! Wtedy kiedy powiedziałeś mi, że zamierzasz przyjść do mnie do domu, ale nie przyszedłeś!
Niall: Ale twój żółw umarł.
Liam: To nie zostało ujawnione jeszcze.
Louis: To jest ekskluzywne.
Liam: Nie powiedziałem nikomu o tym jeszcze.
Niall: Yeah, powiedziałem Liamowi, że przyjdę do jego domu a tego nie zrobiłem, i on mnie teraz nienawidzi.




Reporter: Jakie podobają wam się dziewczyny?
Niall: Z którymi można się drażnić, śmiać się, i z które lubią takie same rzeczy jak ja. Jeśli wyjdzie ze mną na randkę, możemy pójść na mecz. Wspieram drużynę DERBY COUNTY i zawsze będę. Lubię w dziewczynie naturalność.

2 komentarze: