środa, 19 grudnia 2012

19 rozdział

T:Bo się boję .... :P
Wystawiłaś mu język.
~
H:Monica!
T:Idę!.
Zeszłaś na dół.
T:Hazz?
H:Buuuu!
T:Aaaaa!Idioto chcesz żebym dostała zawału.?!
H:Może.
T:Oj koleś już nie żyjesz!
Wzięłaś ze stołu bitą śmietanę i zaczęłaś go gonić.Zachowywaliście się jak małe dzieci.
Po 10 minutach byliście cali w bitej śmietanie.
T:Idiota.
Wtedy do domu wszedł Niall i Liam.
N:Okej kto zjadł całą moją bitą śmietanę?!
H:Powoli zacznijmy się wycofywać .....i w nogi.
Zamknęliście się w pokoju.I wybuchnęliście śmiechem
T:Przez chwilę czułam się znowu jak dziecko.
H:Jeżeli będziesz jeszcze trochę mieszkać z nami,to będziesz tak miała zawsze.
T:Oj wiem wiem.....
H:Pójdziemy dzisiaj do kina?
T:Jasne,a na co?
H:Wybierzemy w kinie.
T:Ok .Teraz?
H:Oczywiście!.
~W kinie~
Harry wybrał jakiś romantyczny film.Więc nie obędzie się bez przytulanek ;)
Do filmu zostało wam  jeszcze 20 minut.
Nagle podeszły do was fanki 1D.
Prosiły Harrego o autografy i zdjęcia.
Odeszłaś,bo chciałaś dać Harremu trochę czasu z jego "źonami".
Usiadłaś na ławce,nagle ktoś zakrył ci od tyłu oczy.
H:Zgadnij kto to?
Z:Hm....Czy to mój głupi chłopak?!
H;Ej....Czemu odeszłaś?
T:Tak trochę dziwnie było mi na to wszystko patrzeć.....
H:Czemu?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skopałam...Ale postaram się poprawić.Rozdział dla mojej przyjaciółki Zuzy,bez ktorej nie dodałam bym tego rozdziału...Dzięki za pośpieszanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz