poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mr.X czy jest czy nie?

‎"Oni zginą. Wiem to, znam Mr. X . Ten człowiek zotsał zamknięty w szpitalu Psychiatrycznym w Wielkiej Brytanii, gdyż ludzie nie wierzyli mu że faktycznie umie przepowiadać przyszłość. Ale niestety drogie dziewczęta. Znam go, przepowiedział mi śmierć rodziców. Spełniła się,a spotkałam go na ulicy, gdy szłam Londynem. To śmieszne ale uciekł. Ten czlowiek wie co i jak przepowiedzieć, a jego przepowiednie się sprawdzają więc tak czy siak. Liam Louis, Harry Zayn Niall. Zginą dziś. Tylko jeden zostanie ocalały , on będzie rozpaczał. Potem sam się zabije . Boję się o nich, boje się, bo sama jestem Directioner. Ale łato pogodzić się z ich śmiercią niż wmawiać sobie rzeczy że przeżyją to . Więc, trzymajmy się razem."
via Bitch please, nie jestem fanką tylko prawdziwą Directioners

matko boska , znowu nie zasnę , i znowu się na prawdę boje . a co będzie jak , jak , boże nawet mi to przez gardło nie przechodzi . płacze , i wgl i cała się trzęse.Directionerki trzymajmy się razem.Pomódlmy się za nich za ich występ i żeby im się nic nie stało.Jak o tym myślę warga mi drży i chce mi się płakać.Nie przechodzi mi nawet przez myśl,że jutro się obudzimy,a naszych chłopców już z nami nie będzie.......
Trzymam za nich kciuki.Nie wiem czy ten cały Mr.X jest czy nie,ale i tak się boję.
Nawet jeżeli coś pójdzie nie tak i tak trzymajmy się razem.Directionr Forever,pamiętacie?
Zawsze i na zawsze.


1 komentarz:

  1. 1D zawsze będą w naszych sercach.Na wieki wieków .
    Amen.

    OdpowiedzUsuń