czwartek, 29 listopada 2012

:(

Wy też tęsknicie za starym One Direction?
-Larrym?
-Lanielle?
-marchewkami?
-tekstem vas happenin?
-schodami?
-X-Factor?
-szałem na piosenki z Up all night?
-paskami na koszulkach?
-włosami Liam'a?
-tymi młodymi głosami?
-bromansami?( teraz już ich w sumie nie ma .. są Liam i Niall, Zayn i Lou)
-ciałem Harry'ego bez tatuaży?
-fiilmikami, którzy nagrywali chłopcy?
-bejsbolówkami Zayna?
-filmikami z koncertu z trasy UAL?
-żartami Louisa?
-bardziej kręconymi włosami Harry'ego?
...
..

Ja też tęsknie, brakuje mi tego i choć oni są nadal tymi chłopakami, którzy byli kiedyś, tylko starszymi, czuję się, jakby pewna część ich już po prostu odeszła, jakby wkroczyli w całkiem nowe życie..
Te momenty wymienione wyżej to najmilsze moje wspomnienia związane z One Direction, tak wlasnie chce ich zapamiętać, jako takich chłopaków, którzy chcieli kiedyś w przyszłości osiągnąć coś wielkiego. Jestem z nich dumna, czuję się, jakbym znała ich całe życie, a znam ich zaledwie ze zdjęć, opisów, piosenek krótkich filmików na youtube.. Był taki czas, kiedy po prostu przestałam na chwilę zajmować się stroną, to był długi czas i to chyba było takie moje przejście z tej pierwszej części ich sławy, do tej drugiej, to naprawdę dla mnie trudne, ponieważ muszę ich poznawać na nowo, ciągle od początku.. to dziwne, ponieważ co ja mogę o nich wiedzieć? to najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, ale.. mam nadzieję, że są takimi chłopakami, jakimi mi się wydaję i chciałabym, żeby tacy byli na prawdę, kocham ich.

via. tt 

1 komentarz: